Он на менека че ми вика Той като Я съм Вие !
Проблемът за вътрешноличностната комуникация в света на приказните герои
Най-точна представа за това какво е вътрешноличностна комуникация може да ни даде приказката ” Снежанка ” на Братя Грим . Там Злата Мащеха непрекъснато си бъбри с едно огледало , защото , както отбелязах по-горе , тя е зла и няма приятели . Тъй като в огледалото вижда своя образ , то следва да разговаря със себе си , което е ни повече , ни по-малко , вътрешноличностна комуникация . Този вид общуване ни предоставя възможност разговорът да се проведе по желания от нас начин . Ако Злата Мащеха бе използвала междуличностна комуникация и бе попитала Принца ( гаджето на Снежанка ) : ” Коя е най-красива на света ? Аз или Снежанка ? ” , има опасност той да предпочете Снежанка и така да нарани дълбокочуствителната душа на Злата Кралица . При вътрешноличностната комуникация този проблем не съществува . Доведената майка на прелестното девойче сама се пита и сама си отговаря ( огледалото е нейна духовна проекция ) , така че няма вероятност да получи неудовлетворителен отговор . Когато , обаче , огледалото най- накрая избира Снежи , това няма отношение към темата поради наличието на фабричен дефект в него ( лицензиран производител на огледала за всички приказки на Братя Грим e “ Шише Джам ” , а те имат съществени проблеми с качеството ) .
Истинската история на Седемте джуджета и Снежанка в крайна сметка се оказва коренно различна от всички очаквания . Представи ни я дегизираният като седмото джудже Академик Младенов . Седемте джуджета не са невинни възрастни деца , а част от мощна порноимперия . Те предлагат на Снежанка да се съблича пред камера , свързана с Интернет , и да изпълнява извратените прищевки на други приказни герои , като единствено и е забранено да пикае срещу камерата . Снежанка отказва с мотива , че по това време Интернет-ът още не е измислен . За наказание “ Великолепната седморка “ я убива и я поставя в стъклен саркофаг с алуминиева дограма . Тъй като не успяват да намерят кирка и лопата , за да я заровят , джуджонките са принудени да я изоставят в гората .От сходството в названията ( “ Джуджета “ и “ Джузепе Верди” ) откриваме , че мъниците са членове на Италианската мафия . Автокомуникацията се изразява в това , че те толкова добре се познават , та не е нужно да обсъждат плана , а всеки знае какво мисли другарчето му с помоща на безжична телепатична връзка . Колкото до Снежанка – нея я намира Недотам – Красивият – Принц – Некрофил , увива я в своето некрофолио, взема я със себе си и отива до близкото езеро да полови риба , използвайки тялото и за подхранка . Тези събития са филмирани в новата лента на режисъора Тим Бъртън – “ Булка – труп “ , с участието на Академик Младенов , маскиран като Джони Деп.
За да разберем по-лесно какво е вътрешноличностна комуникация , е нужно да споменем какво не е . Например при Трите Прасенца подобен тип общуване напълно отсъства , защото прасетата са си прасета , а не личности . Легендарният Академик Младенов оспорва тази теза със следните факти . Той ни припомня , че щом едното прасенце живее в сламена , другото в дървена , а третото в тухлена къщурка , то при тях има класово разделение , а класово разделение има само при обществата . Щом са част от общество , значи са личности . Подозираме , че Трите прасенца са били братя , но това се знае със сигурност само за едното от тях . .Асоцииращият ги с ТРИТЕ ФИЛЕНЦА Голям Лош Вълк , за разлика от тях владее до съвършенство автокомуникацията , тъй като те често го правят “ сам да си д`ума ” . Гореспоменатият Академик Илия Младенов , по-популярен като “ Грррррадииил Илия киииилия ” , е на мнение , че ГЛВ (Големият Лош Вълк ) е решил да бутне незаконнопостроените къщички на прасенцата , защото объркал собствениците с мафиоти , гравитиращи около групировките на Малката и Голямата Зурла .
Последната тухлена кочинка Вълчо не успява да събори , защото нея я е строил на Милен Велчев брат му . Застанал пред вратата , не му остава нищо друго освен да си автокомуникира , редеейки рими : “ Прасета , прасета , всичките прасета на мезета “ , както и “ Пърцуца , пърцуца – в стомаха ми свинята заскрибуца “ . Вероятно музиката е причината Вълчо да възприеме пролетарският почин : “Всяко кебапче – куршум в сражението срещу световния империализъм “ или пък действията му са продиктувани от факта , че не може да изяде всички прасета на света , но е длъжен поне да опита .
Нека направим кратък психологически профил на Големият Лош Вълк , за да вникнем по-добре в неговото поведение и способност за автокомуникиране . . . . . :
Вълкът- Християнин: Ако имаш две прасета, задръж едното и дай другото на съседа си.
Вълкът-Социалист: Ти имаш две прасета. Държавата взема едното и дава другото на съседа ти.
Вълкът- Републиканец: Ти имаш две прасета. Съседът ти няма нито едно. И какво от това?
Вълкът-Комунист: Ти имаш две прасета. Държавата ти ги взима и двете и ти дава пръжки.
Вълкът- Фашист: Ти имаш две прасета. Държавата ти ги взима и двете и ти продава пръжки.
Вълкът-Капиталист: Ти имаш две прасета. Продаваш едното и с парите купуваш свинкя и правиш свинеферма.
По талибански: Имаш две прасета. Пълниш ги с експозиви, пускаш ги в двора на съседа, взривяваш ги. Съседът ти умира. Ти нямаш какво да ядеш.
В зависимост от тезите сме в състояние да заключим , че Кумчо Вълчо е 50 % турчин – хем яде свинско , според Академик Младенов , хем не яде свинско , пак според него . Козината му доказва , че не се бръсне под мишниците . Самият факт ,че той не успява да изяде нито едно прасе до края на приказката , говори , че Вълкът е скрит вегетарианец , което е същото като да си скрит педераст , но вместо мъже консумираш зеленчуци . Щом е вегетарианец , значи е дъновист и посещава Седемте рилски езера , следователно Братя Грим са българи .
Съществува и хипотеза , че вътрешноличностната комуникация няма нищо общо с убийството на Трите прасенца , а всичко е по-скоро лошо стечение на обстоятелствата . Според тази версия Големият Лош Вълк е решил да направи чай за настиналата си баба , но му е свършила захарта . Тъй като гастрономът е бил затворен , той моли съседа си – прасето , за няколко бучки . Докато стои пред вратата , явно заразен от баба си , Вълчо кихва мощно и събаря сламената колибка . Прасенцето умира на място , но не от кихавицата , а от храчката , която я съпровожда . Балистичната експертиза на храчката потвърждава тези факти . Абсолютно идентична е и съдбата на второто прасенце . Логиката на Вълка е желязна – “ Така и така имаме умрели прасенца – що да не си ги хапнем ?! “ . Той не успява да събори с кихавица последната къщурка , защото е получил хранително натравяне вследствие на изядените нечистоплътни свинъе и организмът му е отслабнал .
Тук е мястото за съвет към останалите прасенца по света : Мийте се редовно и ползвайте презервативи .
DO NOT UNDERESTIMATE THE POWER OF THE BIG BAD WOLF ! ! !
Спорове има и около житейската драма на Красивият принц и Малката
Русалка . ,наричана още и “Малката друсалка “ заради кючекчийските си изпълнения по кръчмите . Академик Младенов , маскиран като Милко Калайджиев , ни докладва , че след вътрешноличностен конфликт Малката Друсалка се е навила да запише англоезична версия на хита на Ивана “ Заведи ме в някоя квартална кръчма “ с работно заглавие “ Bring me to the local pub “ . За нейно разочарование , русолявата скумрия скоро научава , че животът е гаден , а после умираш . За нещастие тя умира щастлива , защото приживе често е посещавала каютата на принца , където постепенно се превръщала от девойка в жена . Дали имаме налице вътрешноличностна комуникация , понеже той е човек , а тя е рибок , може да се спори дълго , но едно е сигурно – от тяхната любов води началото си зоофилията . В неговите очи тя има глава за бизнес и тяло за грях .
При Грозното Патенце е силно изразена вътрешноличностната комуникация , защото то е грозно и никой не иска да си играе с него , което го кара непрекъснато да си задава въпроси относно своя имидж . Когато се превръща в Красив лебед , положението не се променя , защото лебедът е единствената птица с пенис , което отблъсква другите животни , c изключение на “ най-загорелите “ . Имайки предвид трансформацията на пиленцето , стигаме до извода , че Грозното патенце е транссексуално . Тук Братя Грим поставят въпроса за равенството между половете или най-малкото – за равенството между патките . Академик Младенов има съмнения , че Патето изобщо не се е превръщало в лебед , ами промененият му външен вид се дължи на това , че то е метросексуално като Дейвид Бекъм , т.е. не си харесва окосмяването и си скубе перата , превръщайки се в Голо Пиленце , тип “Бройлер “ . Вероятно си е оскубало перата , за да му се вижда татуйровката на “ Реал Мадрид “ на врата . Всеки сам за себе си , може да си поавтокомуникира , размишлявайки братя ли са Братя Грим на Братя Миладинови и рода ли сa те с Брад Пит ? В края на приказката Академик Младенов , маскиран като бактерия , ни разкрива , че проблемът на Грозното Патенце не е , че е грозно , а че е болно от птичи грип .
Да погледнем за миг Червената шапчица – ще открием потресаващи факти . Нека поразсъждаваме . Първо – тя е хубава , второ – дрехите и са червени , трето – червеното е цветът на “ ФЕРАРИ “ , четвърто – “ФЕРАРИ “ са италианска фирма и пето – тя е изобразявана с яка гърбина като на плувкиня . От първо , второ , трето , четвърто и пето следва , че Червената шапчица е била проститутка във Венеция .
След като с Вълка не са се погаждали е нормално и изобщо да не са си говорили . Тя е принудена да използва вътрешноличностната комуникация като единствена възможност да си поговори с някого – в случая със себе си . Предрешеният като малката Червена шапчица Академик Младенов ни изпрати оригиналния запис от един от малкото разговори между Вълчо , в ролята на Бабата , и Шапчето .
“ – Бабо , бабо, защо са ти толкова големи очите ? “
“ – За да те киризим по-добре , мило дете . “
“ – Бабо , бабо , защо са ти толкова големи ушите ? “
“ – А защо не , мило дете ? “
“ – Бабо , бабо , а защо са ти толкова големи зъбите ? “
“ – Защото съм с ченето на дядо ти , мило дете . “
Този разговор представлява междуличностна комуникация , а както знаем една междуличностна комуникация се състои от , в случая , две вътрешноличностни комуникации , което оправдава мястото му тук .
Не само автокомуникация , но и какъвто и да било тип комуникация ( освен по ДжиЕсЕм ) липсва в палата на Снежната кралица , защото там е много студено . Академик Младенов , маскиран като следа от напикано в снега , ни довери , че е било толкова студено , та Снежната кралица е била принудена да си слага ръкавици , когато си мие ръцете . Академикът подозира , че Кралицата : А ) е роднина на Снежанка или Б ) е гримираният Майкъл Джексън , визирайки страстта и към малки момченца – Кай .
При Принцесата и граховото зърно вътрешноличностната комуникация се изразява в нейното бълнуване . Причината е в граховото зърно – това е ясно на всички . Но защо точно грахово зърно – мненията са разнопосочни . Академик Младенов подкрепя хипотезата , че действието в приказката се развива по времето на Жан Виденов и в двореца просто не е имало цял буркан с грах , за да и го ръгнат под завивките , а само едно зърно . Според Принца , просто “ принцесата на друго не кълве “ .
Историята на Хензел и Гретел доскоро бе класическа история за братче и сестриче , спасили се от Лошата Вещица , но тук се намесва Академик Младенов , с разтърсващите факти , а именно : Не е съществувала нито Лоша Вещица , нито къщурка от захарни лакомства , Гретел не е
сестричка , а поредното дете-идиотче .
SONY and Тhe Snow Queen support the BLU–RAY Disc format .
Истината , е че Хензел се е напушил с трева и разхождайки се из гората , халюцинира и получава припадъци . От виденията му ни става ясно , че той харесва по-възрастни жени в чисто интимен аспект (демек – Лошата вещица ) , причината за което , се крие в недостатъчния родителски контрол и тревата – менте . Затлъстяването на децата се дължи вероятно на американски произход .
Всеки може да открие посланието в приказката “ Дивите лебеди “ , където нек’ва девойка шие ли , шие на ръка ризки от коприва , защото е била прекалено тъпа , за да управлява “ СИНГЕР “ . Академик Младенов се намесва отривисто , заявявайки , че не става въпрос за ризи от коприва , а за ризи от коприна , поставящи фундаменталния въпрос за износа на китайски текстил за Европа и размерът на квотите за него . Тук отново се връщаме на Трите прасенца поради наличието на ексклузивна информация . Истината най-добре се научава от първоизточника . Премененият като Николай Бареков – Академик Младенов , покани в студиото на предаването “ Преди векове , в една далечна галактика . . . “ , което е първообраза на “ Тази сутрин “ , именно Големият Лош Вълк и любезно ни предостави интервюто , което двамата проведоха :
НБ : Как се чувстваш в нашето студио , Вълчо ?
ГЛВ : Като теле у железница , муахахахаха, ит’с ъ метъфоор-демек , това е метафора , капиш ?
НБ : Вълчо , обвиняват те за смъртта на прасенцата . Твоят коментар ?
ГЛВ : Истината е ,че те сами са си виновни . Застанах пред вратата на първата къщурка и с висок глас попитах прасенцето : “ Ей , Прасчо , искаш ли да си играем на Трите прасенца и Свинята – майка ? “ Щом грухтящият организъм се съгласи , аз свалих гащите си , извадих го , и изревах : “ Епа почвай да сучеш , мамка ти и прасе ! “ . Тогава въодушевеният Прасчо се втурна към мен направо през стената , бутна къщето ,то го затрупа и той умря от задушаване . Това се случи и с останалите . Аз не съм убиец , аз съм Порнокрал .
НБ : Вълчо , кой е най- подходящ за кмет на София ?
ГЛВ : Би ли повторил , че не чух въпроса ?
НБ : Кой е най- подходящ за кмет на София ?
ГЛВ : Велко Вълканов . Милен Велчев sucks !
НБ : Как оценяваш бюста на Памела Андерсен ?
ГЛВ : Както казва Мечо Пух – КОЛКОТО ПОВЕЧЕ , ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ !
Заключение липсва , поради мързела на автора и необоснованите му съмнения , че така и така ще има двойка , то поне да не се тормози повече . Айде со здраве !
ПОСВЕТЕНО НА ПАМЕТТА НА ТРИТЕ ПРАСЕНЦА
Автор: Живко Галчев